LAKO Wegtransportmiddelen B.V.

archief

Gelder Recycling - Zutphen

 

Gemeente Rijssen-Holten

 

Gerritse - Ederveen

 

groot Zevert - Beltrum

 

Heinhuis - Eibergen

 

Meelhandel Holland - Vriezenveen

 

Jannink - Haaksbergen

 

Kosters - Deurningen

 

P&K - Rijssen

 

Rouwmaat - Groenlo

 

Slijkerman - 't Veld

 

TCU - Ulft

 

Verhaegh - Winterswijk

 

____________________________________________________________________________

 

Achterhuis - Wierden

Aan Achterhuis Transport leverden we recent deze 3-assige containeraanhangwagen.

 

 

Bode Scholten - Zoetermeer

Bode Scholten nam recent deze 2 middenas-aanhangwagens in gebruik. De aanhangwagens maken deel uit van een LZV-combi

 

 

Broekens - Stiens

Voor Broekens bouwden we deze uitschuifbare dieplader met gestuurde achteras.

 

 

Bruggeman - Broekland

Voor Bruggeman Mechanisatie bouwden we deze gestuurde dieplader met zo ongeveer alles er op en er aan.

 

 

van Dijk - Scherpenzeel

Martin van Dijk liet ons deze tankoplegger met geijkte weeginstallatie bouwen.

 

 

Dusseldorp - Lichtenvoorde

Aan Dusseldorp leverden we een NCH containerafzetinstallatie.

 

 

Enzerink - Hengelo (gld)

Voor Enzerink bouwden we recent deze oprijwagen.

 

 

Hendriks - Baak

Voor Henk Hendriks bouwden we deze NCH containerafzetinstallatie.

 

 

Houwers - Aalten

Houwers Fourage liet ons deze laadbak met luifel en opbergplaats voor shoveltje bouwen.

 

 

Jongerius - Hoofddorp

Voor Jongerius bouwden we deze 3-assige Scania op. De kraan met achteroverkipper kan middels een snelwisselsysteem worden afgezet. Dan blijft er een 3-assig trekker over.

 

 

Kuipers - Tubbergen

Voor Kuipers Hoogwerkverhuur/Grondwerken bouwden we deze uitschuifbare semie-dieplader met alles er op en er aan.

 

 

MRB - Ulft

MRB nam recentelijk deze vrachtauto met NCH containerafzetinstallatie in gebruik.

 

 

Olde Bolhaar - Bad Bentheim

Voor Olde Bolhaar bouwde we een Palfinger haakarminstallatie met daarachter een afneembare Palfinger/Epsilon kraan op. Tevens leverden we er een nieuwe lichtgewicht containeraanhangwagen bij.

 

 

Pultrum - Rijssen

Pultrum heeft de grootste autolaadkraan van Rijssen recent in gebruik genomen. Het is een 92 tonmeter Palfinger met Jib. Totale reikwijdte 35 meter. Schotelhoogte 118 cm. Door de korte achterstraal past de trekker voor alle soorten opleggers.

 

 

Reijngoed - St. Philipsland

Witlofkweker Reijngoed nam recent deze forse oplegger in gebruik.

 

 

Schouls - Leiden

Voor aannemer Schouls bouwden we deze 5-assige dieplader aanhangwagen met een nuttig laadvermogen van 37 ton.

 

 

Steenbergen - Babberich

De Gebr. Steenbergen namen kortgeleden de 2e combinatie met oprolbare zeilen, omklapbare en in hoogte verstelbaar dak in gebruik.

 

 

Tolkamp - Aalten

Voor JTST leverden we een nieuwe Palfinger kraan (PK 53002) met laadbak en 3-assige aanhangwagen (laadvloerhoogte beladen 75 cm). De aanhangwagen heeft een uitschuifbare disselboom. Voorts kan de laadvloer aan de achterzijde worden uitgeschoven. Om een onder alle beladingssituatie's de juiste aslastverdeling te bereiken zijn alle 3 assen van de aanhangwagen uitrgerust met asliften.

 

 

Aalderson - Enschede

Voor Aalderson uit Enschede bouwden we deze stoere aanhangwagen.

Met 22 LED-lampen per zijkant valt de aanhangwagen ook in 't donker wel op.

 

Aarts Heftruck - Velddriel

Deze gedwongen gestuurde semiedieplader leverden we recent aan Aarts Heftrucks

 

Cremers - Nieuwstadt

Bosbouwbedrijf Cremers is de trotse bezitter van deze 3-assige aanhangwagen, welke geschikt is voor het vervoer van rondhout, alsmede van containers en mobiele of rupskranen.

 

van Dijk Bouw - Hardenberg

Aan van Dijk leverden we recent een afzetbaar stalen frame om prefab bouwdelen naar de bouwplaats te vervoeren.

 

Duport - Dedemsvaart

Om van het demonteren van wielen (-in verband met de hoogte-) af te komen liet Duport ons deze laadbak met hydraulisch beweegbare vloerdelen bouwen.

 

Enzerink - Hengelo (gld)Enzerink bezweert de crisis op zijn eigen manier. Met 5 nieuwe vrachtauto's (1 achteroverkipper, 3 NCH containerafzetinstallatie's en een oprijwagen) zal het aan 't materieel niet liggen.

 

Gebr. Eugelink - Eldrik

De Gebr. Eugelink schaften deze RVS tankopleger met geijkt weegsysteem aan.

 

Gerwers - Tilligte

Voor Gerwers bouwden we een nieuwe NCH containerinstallatie op een 4-assige Volvo.

 

Vogt - HengeveldeVoor het plaatsen en vervoeren van o.a. betonnen keerwanden leverden we aan Vogt een 92 tons Palfinger kraan met laadbak en een aanhangwagen.

 

Heinhuis - Eibergen

Heinhuis hield zich aan de jaarlijkse traditie.

Deze keer leverden we een nieuwe NCH containerafzetinstallatie op een 3-assige DAF.

 

Ter horst - Varsseveld

Onder ander voor het ledigen van "ondergrondse" containers schafte de Ter horst Groep deze zeer wendbare Scania met 22 tonmeter kraan en 20 tons haakarm aan.

 

Houwers - AaltenFouragehandel Houwers liet ons een laadbak bouwen met een laadplateau boven de cabine en achter de cabine een overdekte "schuilplaats" voor zijn shoveltje.

 

Hulter - Gramsbergen

Hulter liet ons wederom een roestvrijstalen tankoplegger, met "alles" er op en er aan, bouwen.

 

Kuiphuis - Oldenzaal

Voor het vervoeren van zijn nieuwe, ruim 30 ton wegende roterende verreiker, liet Kuiphuis ons deze 4-assige diepladeraanhanger bouwen.

 

MPM - Hengelo (o)

Deze relatief korte en wendbare oplegger wordt door MPM ingezet voor het vervoer van allerlei soorten heftrucks.

 

Nabuurs - Overloon Deze aluminium tankoplegger (alweer de 3e op rij), inhoud 32 m³, eigengewicht slechts 5400 kg, wordt door Nabuurs ingezet voor het vervoeren van mest naar Duitsland.

 

Van de Poll Recycling - Doetinchem

Met de aanschaf van deze vrachtauto met NCH containerafzetinstallatie laat van de Poll zien dat hij de status van startende ondernemer reeds is ontgroeid.

 

Cor van der Spek - Poederoijen

Opgedane ervaringen met tankopleggers van diverse merken heeft, hoe kan 't ook anders, in ons voordeel mogen werken.

 

van Vugt - Zuilichem

Elias van Vugt wenst de status van waterdrager niet te boven te komen ... en heeft daarom recent een nieuwe tankoplegger in gebruik genomen.

 


Mesttankoplegger voor Epping (D)

De firma Epping (D) heeft deze nieuwe mesttankoplegger in gebruik genomen. De tank heeft een inhoud van 30m3. Voorts is er een mestbemonsteringssysteem gemonteerd. De 1e en 3e as zijn gedwongen gestuurd middels het LAKO B-11 stangenstuursysteem.

 

DTU 238 voor Hoogendijk buldozer verhuur

De firma hoogendijk heeft een nieuwe diepladeroplegger in gebruik genomen. De oplegger is geheel opgebouwd uit hogesterkte staal om het eigengewicht zo laag mogelijk te houden. De oplegger is voorzien van 2 hydraulisch gedwongen gestuurde assen met nabesturing, 180 graden hydraulisch omklapbare oprijbruggen en hydraulische steunpoten aan de voor en achterzijde.

 

 

Multifunctionele aanhangwagen voor bouwbedrijf Hoog Antink

De aanhangwagen is voorzien van wielkuilen voor machinetransport. Met behulp van inlegstukken uis het mogelijk om een vlakke laadvloer te creeëren. Daarnaast is het middengedeelte van de aanhangwagen verlaagd en voorzien van containerlooprollen. Aan de achterzijde zijn 180 graden hydraulisch omklapbare oprijbruggen gemonteerd.

 

30 tons HTS/NCH kabelsysteem voor Ardesch Sloopwerken Kloosterhaar

Voor Ardesch sloopwerken hebben wij een 30 tons HTS/NCH kabelsysteem opgebouwd op een 4 assige Scania.

PK3400 voor T.Tjallinks Borculo

Voor T.Tjallinks bouwden wij een lichtgewicht aluminium laadbak in combinatie met een Palfinger PK3400 autolaadkraan op een Iveco Daily.

Lichtgewicht RMO voor TGG

TGG heeft de eerste "lichtgewicht" LAKO RMO oplegger in gebruik genomen. De oplegger weegt inclusief hulpstukken 8020kg. Dit is ruimschoots onder de opgelegde eis van 8300kg. LAKO heeft dit bereikt door kritisch naar het ontwerp te kijken, maar zonder concessies te doen aan de kwaliteit en de betrouwbaarheid van het geheel. De lichtgewicht oplegger is uitgerust met trommelgeremde SAF assen, en het vertrouwde LAKO stangenbesturingssyteem.

Speciale dieplader aanhangwagen voor Wempe Transport uit Limmen

Wempe transport uit Limmen heeft een speciale LAKO aanhangwagen, type ADUAN 328 in gebruik genomen. De aanhangwagen heeft een traploos verstelbare hydraulisch hefbare laadvloer, waardoor de aanhangwagen als vlakke of dieplader aanhangwagen kan worden ingezet. Daarnaast de aanhangwagen uitschuifbaar, waarbij de hefbare laadvloer meeschuift. Om het laden van grote machines te vergemakkelijken is de voorzijde van de aanhangwagen afneembaar.

Motorwagen aanhangwagen combinatie voor Dijkstra

Onlangs heeft R.H. Dijkstra een nieuwe combinatie in gebruik genomen. De motorwagen heeft een laadvloerhoogte van 102 cm, en is aan de achterzijde te verlengen met 60 cm. De aanhangwagen, met een laadvloerhoogte van 78cm, is uitgerust met een uitschuifbare triangel en aan de achterzijde een schuiftafel, waarmee het laadvlak 150cm verlengd kan worden.

 

Speciale LAKO DTU236 voor Maat Caravans uit Sliedrecht

Ten behoeve van stacaravan transport hebben wij een speciale dieplader geleverd aan de Maat Caravans uit Sliedrecht. De oplegger is onder belasting hydraulisch uitschuifbaar, het diepbed is hydraulisch in hoogte te verstellen. In het diepbed zijn hydraulische heftafels geplaatst zodat de lading met een zo optimaal mogelijke hoogte vervoerd kan worden. De oprijbruggen zijn 3 delig en hydraulisch telescoopeerbaar waardoor een zeer geringe oprijhoek ontstaat.

Palfinger M18T portaalarmsysteem opgebouwd voor Oostdam Metaal Recycling

 

Epsilon Q180Z96 voor Poppink uit Daarle

De firma Poppink uit Daarle heeft onlangs een Epsilon Q180Z96 in gebruik genomen. De Epsilon is 3-voudig hydraulisch uitschuifbaar en is voorzien van het Easy Fold systeem.

 

Open laadbak met Palfinger PK18001 EH voor Koop Watermanagement

Onlangs heeft Koop Watermanagement deze Scania in gebruik genomen, de opbouw bestaat uit een LAKO open laadbak en een Palfinger PK18001 EH autolaadkraan. De autolaadkraan is voorzien van een rotator met pothaak.

30 tons HTS/NCH kabelsysteem voor Oostdam Metaal Recycling

Onlangs heeft Oostdam Metaal Recycling een 30 tons kabelsysteem in gebruik genomen. De opbouw is geheel afgewerkt met gepolijste RVS beplating.

 

 

LAKO T344 Mesttanktrailer voor Wielink uit Dronten

Voor de firma Wielink uit Dronten hebben wij deze LAKO T344 mesttanktrailer gebouwd. De oplegger heeft een inhoud van 36m3 en is voorzien van 2 gedwongen gestuurde assen middels het LAKO stangenbesturingssysteem. Voorts is de oplegger voorzien van een KIW geijkt weegsysteem, VMA mestbemonsteringsapparaat met AGR/GPS en camerasysteem.

Ruwterrein aanhangwagen voor AKZO 

Voor AKZO bouwden wij ten behoeve van het transport van boorbuizen een ruwterrein-aanhangwagen.

30 tons HTS/NCH kabelsysteem voor H. Plegt uit Langeveen

PK22002 EH icm Palift T30 haakarmsysteem voor Ter Horst Varsseveld

Voor het ledigen van ondergrondse containers hebben wij een Palfinger PK22002 EH in combinatie met een Palift T30 haakarmsysteem aan de firma Ter Horst in Varsseveld geleverd.

Open laadbak met Palfinger PK18001 voor Koop Watermanagement

Onlangs heeft Koop Watermanagement deze Mercedes in gebruik genomen, de opbouw bestaat uit een LAKO open laadbak en een Palfinger PK18001 EH autolaadkraan. De autolaadkraan is voorzien van een rotator met pothaak.

 

Lako T238 oplegger voor de firma Wijers uit Well (Lb)

Ten behoeve van houttransport leverden wij aan de firma Wijers uit Well (Lb) een 2 assige oplegger. De oplegger is voorzien van 1 gedwongen gestuurde as. Het chassis is geschikt voor een verrijdbare autolaadkraan. De rongen met traverse zij over het gehele chassis te verschuiven met behulp van de verrijdbare autolaadkraan. 

PC1500 voor Gemeente Dinkelland

Aan Gemeente Dinkelland leverden wij deze Palfinger PC1500 opgebouwd op een VW Crafter.

LAKO Containeraanhangwagen voor Riethorst Doetinchem

Stouten Fourage, Bruinisse

Voor Stouten Fourage's bouwden we een nieuwe 3-assige lage aanhangwagen (- de 9e sinds 2005) met o.a. een schuiftafel (150 cm) en een uitschuifbare triangel met luchtvergrendeling.

 

Eurocargo uit Bergen (Lb)

Aan Eurocargo uit Bergen hebben wij deze containertransport combinatie geleverd. De 3 assige motorwagen is voorzien van een 26 tons Palfinger haakarmsysteem. De 3 assige middenasaanhangwagen met een totaal gewicht van 24 ton, is voorzien van containerlooprollen. Het geheel is afgewerkt met RVS zij en bovenbeplating en LED verlichting.

 

3 assige semidieplader voor Kuiphuis kraanverhuur B.V.

 

Kuiphuis kraanverhuur heeft een 3 assige semidieplader in gebruik genomen ten behoeve van het transport van hun draaibare verreikers. De oplegger is voorzien van wielkuilen om de totale transporthoogte binnen de 4 meter te houden. Op de zwanenhals is een frame aangebracht om alle hulpstukken behorende bij de machine op een veilige en eenvoudige manier te transporteren.

 

L. Verschoor, Fourage’s en Transport uit Giessen

Aan L. Verschoor, Fourage’s en Transport uit Giessen, leverden we deze fourage combinatie, bestaande uit een open laadbak, laag opgebouwd en een 3-assige (30 tons) aanhangwagen welke onder andere is voorzien van een uitschuiftafel (150 cm), een voorziening voor meeneemheftrucks en aluminium verlaadrails, capaciteit 25 ton.

 


Gebr. Weststrate

 

Gebr. Weststrate een groot oerdegelijk mechanisatiebedrijf voor landbouw en industrie (o.a. Delvano veldspuiten, New Holland producten en heftrucks) met vestigingen in Krabbendijke, Koudekerke en Goes, nam recent deze 3-assige uitschuifbare dieplader in gebruik. Het diepbedgedeelte kan hydraulisch in hoogte worden versteld. 

 

 


P.J. Hoogendoorn uit Lunteren

 

Voor P.J. Hoogendoorn uit Lunteren bouwden we deze containeraanhangwagen. De keuze voor LAKO was gebaseerd op de ervaring met onze producten, alsmede met de wens van Hoogendoorn, om een containeraanhangwagen met een lage rolhoogte, in combinatie met grote banden, te laten bouwen.

 


Fouragehandelaar Bernhard Schwancke uit het Duidse Neuenkirchen

 

Fouragehandelaar Bernhard Schwancke uit het Duidse Neuenkirchen streeft er naar om ’n beetje (veel) meer mee te nemen dan de doorsnee Duitse fourage handelaar. We bouweden voor hem een open laadbak met luifel en uitschuifbare achterbalk, alsmede een 3-assige lage aanhangwagen met o.a. een uitschuiftafel (150 cm)

 


Sporto uit Noordwijkerhout

 

Sporto uit Noordwijkerhout staat voor kwaliteit en behandeld zijn graszoden daarom als tapijt. Voor hun bouwden wij een laadbak en een nieuwe aanhangwagen, beide voorzien van elektrische rolzeilen. 

 


Stouten Fourage’s uit Bruinisse

 

Voor Stouten Fourage's bouwden we deze open laadbak met luifel op een laag Scania chassis. Tevens leverden we hun een nieuwe 3-assige lage aanhangwagen (- de 8e sinds 2005) met o.a. een schuiftafel (150 cm) en een uitschuifbare triangel met luchtvergrendeling.

 

 


Kamps de Wild uit Zevenaar

 

Kamps de Wild uit Zevenaar mag zich de trotse eigenaar noemen van deze nieuwe combinatie. Wij leveren de Palfinger autolaadkraan met open laadbak en de middenasaanhangwagen. Vanwege de diversiteit van de te vervoeren producten is de laadbak en de aanhangwagen, in nauw overleg met de mannen van Kamps de Wild, uitgevoerd met vele extra’s.

 


Geleverd aan een Oost Europees semi overheidsbedrijf

 

Aan een oost Europees semi overheidsbedrijf hebben we recent deze combinatie, bestaande uit een 4-assige Volvo trekker met Palfinger autolaadkraan, capaciteit 92 tonmeter met Fly-Jib, en lier, alsmede een 3-assige uitschuifbare semiedieplader-oplegger geleverd.

 


LBG uit Ulft 

 

nam recent deze nieuwe Volvo met Palfinger kraan + laadbak in gebruik

 


H. Hofman Recycling uit Winterswijk

 

De NCH containerafzetinstallatie op deze Scania mochten we opbouwen voor H. Hofman Recycling uit Winterswijk.

 


Wessels Transport uit Rijssen

 

Wessels Transport uit Rijssen nam deze 2-assige lage aanhangwagen in gebruik. De aanhangwagen wordt voornamelijk ingezet voor het vervoer van directieketen/schaftketen enz. De aanhangwagen is voorzien van vele praktische hulpstukken, alsmede van een schuiftafel met een uitdraailengte van 3 meter.

 


Cor van der Spek

 

Voor Cor van der Spek, Mesthandel en Transport, uit het Betuwse Poederoijen, bouwden wij deze 3-assige roestvrijstalen tankoplegger met 2 gedwongen gestuurde assen en een geijkte “on board” weeginstallatie.

 


De Roos Transport uit Deventer

 

Breidde haar wagenpark uit met deze stabiele middenasser, voorzien van opname inrichting voor ’n meeneemheftruck.

 


Roenhorst uit Westendorp

 

Recent nam Roenhorst deze nieuwe Renault met Palfinger en open laadbak in gebruik.

Ranault met Palfinger en open laadbak

 


Containerafzetinstallatie voor Jan Verhaegh  

De auto is voorzien van een HTS/NCH kabelsysteem. Het geheel is afgewerkt met rvs spatschermen, rvs kisten, LED verlichting en een klapbumper.

 


Speciale dieplader voor Loonbedrijf Mensink

De dieplader is ingericht voor het vervoer van bosbouw machines. De 3e as is een smalspooras, hierdoor kan de machine "over" de as geladen worden. Door deze uitvoering kan de machine eenvoudig vervoerd worden, waar anders een uitschuifbare, gedwongen gestuurde oplegger met 3 assige trekker ingezet moet worden.

 

 


J.G. Tessemaker neemt nieuwe kiptrailer in gebruik

De kiptrailer heeft een inhoud van 30 m3 en is voorzien van aluminium afdekkleppen. Daarnaast is de stootbalk opklapbaar ten behoeve van het asfalttransport. De kiptrailer is gedwongen gestuurd middels het LAKO stangenbesturingssysteem.

 


Nieuwe bakwagen voor Groenrecycling Twente

De auto is voorzien van een Epsilon Q150L97 met cabine. De houtgrijper is uitgerust met demontabele schaaldelen zodat ook klein groenafval gemakkelijk geladen kan worden. 

 

 


A324 voor Stouten Fourage 

Stouten fourage uit Bruinisse heeft een nieuwe aanhangwagen in gebruik genomen. De aanhangwagen is voorzien van een uitschuifbare laadvloer en een uitschuifbare triangel.

 


P.J. Hoogendoorn

Onlangs is aan P.J. Hoogendoorn uit Lunteren een uitschuifbare oplegger geleverd. De oplegger is 692 cm uitschuifbaar, en voorzien van een kraanrails waar een 55 tm verrijdbare kraan op gemonteerd wordt. De 2 achterste assen van de oplegger zijn gedwongen gestuurd, en voorzien van nabesturing en automatisch uitlijnen. Het geheel is in de huisstijl van P.J. Hoogendoorn uitgevoerd.

 


R.H. Dijkstra ontvangt een nieuwe fourage combinatie

Onlangs heeft R.H. Dijkstra een nieuwe combinatie in gebruik genomen. De motorwagen heeft een laadvloerhoogte van 102 cm, en is aan de achterzijde te verlengen met 60 cm. De aanhangwagen, met een laadvloerhoogte van 78cm, is uitgerust met een uitschuifbare triangel en aan de achterzijde een schuiftafel, waarmee het laadvlak 150cm verlengd kan worden.

 

 


6 bakwagens voor Koop

In de afgelopen weken heeft Lako een 6-tal bakwagens afgeleverd aan Koop Bronbemaling. De bakwagens zijn voorzien van Palfinger PK18001 EH autolaadkranen.

 


Mesttankoplegger voor Schepel Agro

Schepel Agro uit Hellum heeft een nieuwe mesttankoplegger in gebruik genomen. De oplegger is voorzien van een weeg en bemonsteringsinstallatie.

 


Wessels tegels met nieuwe bakwagen

Wessels tegels uit Lichtenvoorde heeft een nieuwe bakwagen in gebruik genomen. De auto is voorzien van een Palfinger PK 33002 EH autolaadkraan. De laadbak is voorzien van een volledig stalen laadvloer en er zijn twist-locks aangebracht voor zeecontainervervoer.

 

 


Dieplader huiftrailer afgeleverd

Onlangs is onderstaande trailer afgeleverd aan Lex Krabbe B.V. Boor en Grondwerk. De oplegger wordt ingezet voor het vervoer van de machines en bijbehorende atributen. De trailer is voorzien van 3 gedwongen gestuurde assen met radiografische nabesturing en automatisch uitlijnen. De oprijbrug en de luchtvering kunnen beide ook radiografisch bediend worden. Onder het diepbed en tussen de assen zijn rvs gereedschapskisten aangebracht om zoveel mogelijk bergruimte te creëren. De schuifzeilen kunnen van de voor en/ of achterzijde geopend worden. Daarnaast is de oplegger met een schuifdak uitgevoerd.

 


Mesttankoplegger voor Panhuis

Loonbedrijf Panhuis uit Nijbroek heeft een nieuwe mesttankoplegger in gebruik genomen. De tankoplegger is voorzien van bemonstering en weegsysteem.   

 

 


Drietal combinaties voor HST Enschede

Afgelopen weken zijn een drietal identieke combinaties uitgeleverd aan HST. De drieassige motorwagens zijn voorzien van een Palfinger PK18001 EH autolaadkraan. De motorwagens en middenasaanhangwagens zijn ingericht voor het vervoer van glas. In de laadvloer zijn vastzetrails opgenomen om de glasbokken aan de laadvleor te kunnen verankeren.

 


 

Carrosserie Vakdagen Hardenberg 2010.

Ook op de komende Carrosserie Vakdagen in Hardenberg zult U LAKO Wegtransportmiddelen aantreffen. Van 20 tot en met 22 april aanstaande zullen wij U weer een fraai staaltje speciaalbouw tonen. Op de langste stand van de beurs (ruim 32 meter !) treft U een speciale dieplader voor het transport van Chalets. 

Door het 5,5 meter uitschuifbare diepbed dat vrijwel tot op het wegdek kan zakken is het mogelijk om een 14 meter lange en 4,15 meter hoge chalet met permanente ontheffing te vervoeren. De wielen van de chalet staan in de laagste stand van het diepbed slechts 18 cm boven het wegdek.
 
Deze oplegger heeft een diepbed dat aan de achterzijde tot vloerhoogte en aan de voorzijde tot bovenzijde nek kan worden geheven. Hierdoor is het mogelijk om met een caravantrekker tot op de nek te rijden. Ook qua sjorren van de lading is de oplegger “state-of-the-art” met een hydraulische spaninrichting en hydraulische ondersteunings bokken. Om de oprijhoek zo klein mogelijk te houden is deze aan de achterzijde voorzien van opklapbare en uitschuifbare oprijbruggen met een totale lengte van 7,5 meter. Uiteraard is de oplegger voorzien van draadloze nabesturing en zijn tevens alle andere functies draadloos te bedienen.
 
 
Op deze oplegger wordt een 4-assige multifunctionele MAN getoond. Het voertuig is voorzien van een Epsilon opvouwbare kieperkraan met een grote gieklengte. Deze kraan kan met gemonteerde knijperbak achter de cabine opgevouwen worden. Dit voertuig kan d.m.v. een afneembaar containerafzetsysteem en een afneembare 3,5” zwaarttransportschotel naar believen ingezet worden, hetzij als containerauto (in combinatie met de kraan), hetzij als (zwaartransport)trekker. Doordat de schotel op een schuifframe ligt en tevens is uitgevoerd met een wisselbaar hartstuk (ook 2”) kan de auto ingezet worden voor alle soorten opleggers.
 
U kunt ons vinden in de Amethyst hal op standnummer 109. Wij nodigen U van harte uit ons een bezoek te brengen.

Contact

LAKO Wegtransportmiddelen B.V.
Kiefteweg 84
7151 NS Eibergen (Gld)

Tel.:
+31 (0)545 - 47 17 95
Fax:
+31 (0)545 - 47 72 77
E-mail:
info@lako-eibergen.nl
Nederlands English Deutsch
© LAKO Wegtransportmiddelen B.V. - Sitemap